سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت بسته بندی گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در واحد‌های فعال استان کرمانشاه

ظرفیت بسته بندی گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در واحد‌های فعال استان کرمانشاه، با هدف حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت افزایش می‌یابد.

عباسی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان کرمانشاه گفت : از آنجا که استان کرمانشاه یکی از مراکز عمده تولید دام کشور است صنایع بسته بندی را در استان توسعه داده و در حال حاضر روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن گوشت روانه بازار مصرف می‌شود.

عباسی افزود: با این کار دست دلالان و واسطه گران قطع می‌شود.

کارشناس مدیریت صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون۶ واحد فعال بسته بندی گوشت و طیور در شهرستان‌های کرمانشاه، سنقر، اسلام آباد غرب و روانسر با ظرفیت ۹۸ هزار تن فعال است.

رضویان افزود: ۲۸۵ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت ۲و ۷ میلیون تن در استان فعال است.

مدیرعامل یک واحد تولید و بسته بندی فرآورده‌های گوشتی در کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش واحد‌های بسته بندی گوشت قرمز ومرغ در استان می‌گوید: درراستای اجرای این طرح ظرفیت بسته بندی در واحد تولیدی اش، به روزانه هفت تن بسته بندی گوشت گوساله، گوسفند و طیور افزیش یافته است.

طرحانی گفت: ظرفیت تولید سالانه این مجموعه سه هزار تن است و در این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شده است.

این واحد بسته بندی هر روز گوشت را از کشتارگاه کرمانشاه خریداری می‌کند وپس از طی مرحله پیش سرد، واردسالن بسته بندی و سپس روانه بازار مصرف می‌شود.

شهروندان می‌توانند گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار بسته بندی شده را با ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مناطق هشتگانه شهرداری و نمایشگاه بین المللی کرمانشاه تهیه کنند.

نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد، هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ پذیرایی شهروندان است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.