سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای بیهوشی دانش آموزان اصفهانی چه بود؟!

تشنج و حمله‌ عصبی سه دانش آموز در اردوی آموزشی رسانه در اصفهان خبرساز شد.

پورحسین مدیر یکی از مدارس اصفهان گفت: صبح امروز هنگام برگزاری اردوی آموزشی باعنوان (سواد رسانه)، که همراه با جٌنگ و برنامه ها‌ی متنوع آموزشی بوده، نمایشی با عنوان تاثیر تلقین در فضای مجازی بر مخاطب اجرا شد.


او ادامه داد: برای تاثیر پذیری تلقین، بر روی صحنه نمایش به دانش آموزان اعلام شده واکسنی ساخته شده که می‌تواند بیماری را درمان کند، و برای اجرا و همراهی با این نمایش به چهار داوطلب نیاز است.


مدیر مدرسه افزود: پس از مصرف، این واکسن خوراکی (حاوی آب و عرق نعناع)، یکی از دانش آموزان دقایقی پس از مصرف، دچار بیحالی و بیهوشی می‌شود.
پور حسین گفت: پس از این ماجرا، دو تن از دانش آموزان دیگر، بعد از دیدن بیهوشی و هرج و مرج و سر و صدای محیط، شوکه و دچار حمله‌ عصبی شده و هر سه راهی اورژانس می‌شوند.


پس از پیگیری این خبر از دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد، حال عمومی دانش آموزان مساعد است و هیچ اثری از مسمومیت در آن‌ها مشاهده نشده است، علت در دست بررسی است.
بی حالی و افت قند دانش آموز بیهوش شده  گزارش اولیه‌ اورژانس، پس از  وقوع در محل اعلام شده است.

مادر یکی از دانش آموزان هم گفت: صبح امروز دخترم در یک اردوی آموزشی تحت عنوان سواد رسانه‌ای شرکت کرده، که وی پس از حضور داوطلبانه در یکی از برنامه‌های نمایشی این اردو، پس از دقایقی دچار بیحالی و ضعف شده و با حضور به موقع اورژانس حال وی خوب و به سلامت به منزل برمی گردد.


دوره‌های سواد رسانه‌ای با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری اصفهان ویژه‌ دانش آموزان از یکماه پیش آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.