سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع امید پزشکان از «نجات سرباز رایان»

«تام سایزمور» که به دلیل آنوریسم مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، شرایط نامساعدی دارد.

به نقل از ورایتی، با توجه به شرایط نامساعد «تام سایزمور» (Tom Sizemore) به دلیل آنوریسم مغزی، پزشکان اعلام کردند که امیدی به احیا و بهبود این بازیگر هالیوودی نیست و به همین خاطر، از این جا به بعد، خانواده اش باید برای ادامه مسیر تصمیم گیری کنند.

«چارلز لاگو»، نماینده و مدیر سایزمور به ورایتی گفت که خانواده این بازیگر در حال تصمیم گیری برای پایان زندگی سایزمور ۶۱ ساله هستند که در ۱۸ فوریه امسال، دچار آنوریسم مغزی شد و امیدی به احیاء و زندگی او نیست. 

لاگو ادامه داد که روز دوشنبه، پزشکان به خانواده سایزمور گفته اند که دیگر امیدی برای بهبود او وجود ندارد و به همین دلیل، خانواده اش در حال تصمیم گیری برای این منظور هستند.

در بیانیه صادر شده، بیان شده است که در این دوران سخت باید حریم شخصی خانواده این بازیگر حفظ شود. ضمن این که آن‌ها از صد‌ها پیام محبت آمیز دریافت شده تشکر کرده اند.

در ۱۸ فوریه، سایزمور در خانه خود در لس آنجلس به زمین افتاد و وقتی توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شد پزشکان متوجه شدند که این بازیگر در اثر سکته مغزی، دچار آنوریسم مغزی شده است و از آن روز به بعد، تحت مراقبت‌های ویژه در کما به سر می‌برد. 

سایزمور در طول سال ها فعالیت هنری خود، اغلب، برای ایفای نقش‌های مرد سرسخت انتخاب شده است و همکاری با «ریدلی اسکات» برای فیلم «سقوط شاهین سیاه» و بازی در فیلم‌هایی مثل «مخمصه» به کارگردانی «مایکل مان»، «قاتلین بالفطره» ساخته «الیور استون»، «مسافر ۵۷» فیلمی از «کوین هوکس» و «دشمن ملت» ساخته «تونی اسکات» را در کارنامه هنری خود دارد.

نامزدی دریافت جایزه گلدن گلوب، جایزه ساترن و جایزه‌ای از جشنواره بین المللی فیلم‌های مستقل نیویورک در سال ۲۰۰۸، برخی از افتخارات این بازیگر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.