سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۱۱ ماه امسال ۱۳ هزار و ۳۹۴ اخطاریه صادر و ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

روح‌الله ابوطالبی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در۱۱ ماه امسال، به منظور جلوگیری از ساخت و ساز‌های بدون مجوز و پروانه، از احداث ۱۱۲ ساختمان در زمین‌های بایر همچنین از افزایش طبقات ۱۲۷۰ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۳۷۱۸ ساختمان، تبدیل وضع ۹۸۱ ساختمان و فعالیت ۱۴ هزار و ۵۱ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.


او با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل ساخت‌وساز‌های شهر همچون پیشگیری از تخلف و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر اظهار کرد: در این زمینه ۱۳ هزار و ۳۹۴ اخطاریه صادر و ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: در ۱۱ ماهه امسال به منظور جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده رها شده در معابر شهر، ۸۵۹ اخطاریه صادر و ۲۲۳ خودروی فرسوده رهاشده جمع‌آوری شده است.


جمع‌آوری و سامان‌دهی ۸۳۴ دست‌فروش و ۵۷۹ نفر متکدی، رفع تخلف سد معبر ۲۴ هزار و ۸۹۹ متصدی واحد‌های صنفی و جمع آوری ۱۹۴۷ تابلوی غیرمجاز از دیگر مواردی بود که ابوطالبی به عنوان عملکرد ۱۱ ماه اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.