سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) دیّر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر از افتتاح و راه‌اندازی مرکز دیالیز خیرساز بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر در سفر ریاست‌جمهور به استان بوشهر خبر داد.

حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: مرکز دیالیز خیرساز بیمارستان امام هادی (ع) دیّر هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با تقدیر از خانواده مرحوم حاج حسن توانا گفت: ساختمان این مرکز با همت و مشارکت فرزندان مرحوم حاج حسن توانا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۲۸۰ مترمربع و در محوطه بیمارستان ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های دیالیز خریداری شده از بهترین برندهای موجود کشور است، افزود: جهت خرید دستگاه‌های دیالیز نیز ۳۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی و مبلغ ۳۵ میلیارد ریال نیز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) دیّر دارای ۶ دستگاه دیالیز است که روزانه در دو نوبت فعالیت خواهد داشت و در صورت نیاز به ۳ شیفت نیز قابل افزایش است.

دکتر ملکی زاده با اشاره به نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرکز اضافه کرد: برای راه‌اندازی مرکز دیالیز به ۴ تا ۶ نفر نیروی بالینی و ۲ نفر نیروی پشتیبانی و خدمات نیاز است که نیروهای مورد نیاز این مرکز از نیروهای مجرب و توانمند تأمین شده است.
وی یادآور شد: در شهرستان دیّر حدود ۳۵ بیمار دیالیزی وجود دارد که راه‌اندازی این مرکز نقش مؤثری در رضایتمندی بیماران دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.