سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلسله جلسات نوبت مردم باحضور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: سلسله جلسات نوبت مردم با موضوع مطالبات مردمی از صدا و سیمای استان در حسینیه قرآن و عترت مشهد برگزار شد.

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور در نشست نوبت مردم گفت: در تمامی سال‌های فعالیتم در عرصه رسانه هیچ ظرفیتی را بزرگتر و جدی‌تر از خراسان رضوی ندیدم تولیداتی که در صدا و سیمای استان شده است به فراخور این ظرفیت بوده است.

او افزود: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی در مشهد دارد و فراتر از ملی است یکی از خصوصیات این جبهه این است که از جایگاه خوبی در بین مردم برخوردار است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: مردم از صدا وسیما توقع دارند خبر دست اول و با سرعت لحاظ شود لذا نقد‌ها را می پذیریم و برای بهبود تولیدات رسانه بکار می گیریم.

محسن نصرپور بیان کرد: سه سال متوالی سیمای خراسان بین ۳۳ مرکز استان اول شد، همه برنامه‌های صدا و سیما دارای ایده و تولید محتوا هستند و برای تولید برنامه‌های صدا و سیما، ساعت‌ها سوژه یابی و اتاق فکر داریم.

او تصریح کرد: مهمترین دستگاه‌های دولتی استان برای رفع مشکلات خود به صدا و سیما پناه می‌آورند که این موضوع نشان دهنده ارتباط خوب مردم با صدا و سیما خراسان رضوی و ارتباط تنگاتنگ صدا و سیما با مردم است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضویتاکید کرد: هر چه سطح نخبگی در شهر‌ها بالاتر رود توقع مردم بالاتر می‌رود در سال آینده، بر اساس زیست بوم شهر مشهد ارائه برنامه خواهیم داشت تا کار فاخر و تاثیر گذار به مردم عرضه شود.

نصرپور اظهار کرد: در خصوص برنامه عفاف و حجاب در سال ۱۴۰۱، ۹ جلسه شورای طرح و برنامه که منجر به تولید برنامه رادیویی شد داشتیم، هم‌چنین در حوزه تولید مستند عفاف و حجاب، ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد تولید محتوا بستیم، اما آنچه برای ما اهمیت دارد اثر بخشی کار در حوزه عفاف و حجاب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.