سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمان BBC: چگونه می‌توان به پسر قاتل ۹۰۰۰ بلوچ وکالت داد

این بار یکی از مهمانان BBC فارسی، اتحاد پوشالی اپوزیسیون را هدف قرار داد و به جنایات پهلوی علیه یکی از اقوام ایرانی اشاره کرد.

BBC فارسی این روز‌ها به خصوص با کوچ کردن ایران اینترنشنال از لندن، به تنهایی سعی کرده تا وحدت اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی را تقویت کند.

این شبکه لندنی این روز‌ها به هربهانه‌ای سعی دارد با نفس مصنوعی هم که شده شعله اغتشاشات را روشن نگه دارد.

در جدیدترین برنامه BBC فارسی برای تقویت روابط اپوزیسیون و حمایت از رضا ربع پهلوی، آن‌ها از کاملیا انتخابی فرد (چهره شناخته شده ضدانقلاب) و اسما بلوچ فعال سیاسی بلوچ گفتگو گرفتند. اما این فعال سیاسی بلوچ  برخلاف سیاست‌های این برنامه گفت: چطور می‌تواند یک بلوچ همراه با سلطنت طلبان باشد! درحالی که حداقل ۹ هزار بلوچ توسط محمدرضا پهلوی قتل‌عام شده است.

طی روز‌های گذشته از یک سو عبدالله مهتدی، رئیس حزب تروریستی کومله در جلسه  «نشست مشترک چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی» شرکت نکرد، و از سوی دیگر در تجمعات ضدایرانی بار‌ها علیه حامد اسماعیلیون از اپوزیسیون‌های تازه‌وارد، شعار‌هایی سردادند و صحبت وی را هم بار‌ها قطع کردند.

منبع: فارس

برچسب ها: بی بی سی ، شایعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
چند سال پیش یه بنده خدا اومد در منطقه سیستان کشتارگاه صنعتی بزنه و ایجاد شغل برای مردم منطقه درست کنه شبانه یه عده ریختند آهن آلات و لوازم ساختمانی اش را بردند و تهدید کردند.
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
لعنت به عبدالحمید که از مهرماه آرامش در بلوچستان گرفته.
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
فعلا اجازه بدین امنیت باشه تو منطقه سیستان وبلوچستان تا مردم از برنامه های اقتصادی نفع ببرن کدوم سرمایه گذاری میاد ب منطقه پر تنش سرمایه گذاری کنه تو ساخت راه اهن میدونین چن کارشناس و مهندس بیچاره ، شهید شده؟ بجای تقدیر دست ب اسلحه از پیشرفت استقبال میشه
خانم محترم تا امنیت نباشه دموکراسی و پیشرفت نیس