سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ۹۰۰ وسیله نقلیه برای طرح نوروزی ۱۴۰۲ یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: پیش فروش بلیط‌های ناوگان اتوبوس از اول اسفند به صورت اینترنتی و از هفتم اسفند به صورت حضوری آغاز شده است.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت، گفت: پیش‌فروش بلیط‌های ناوگان اتوبوسی از اول اسفند به صورت اینترنتی و از ۷ اسفند به صورت اینترنتی و حضوری آغاز شده است. 

او ادامه داد: برای طرح نوروزی امسال ۳۵۸ دستگاه اتوبوس، ۳۹۹ دستگاه مینی‌بوس و ۱۴۲ دستگاه خودرو سواری کرایه بین‌شهری تدارک دیده شده تا همشهریان بتوانند در ایام تعطیلات نوروزی در مسیر‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیشترین تقاضا برای سفر را در روز‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های موجود، همشهریان برای مدیریت صحیح زمان از هم اکنون به دنبال تهیه بلیط برای مقاصد سفری خود در ایام تعطیلات نوروز باشند.

او با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع برای عوامل این اداره کل، انجام یک سفر ایمن برای هم‌وطنان است، تصریح کرد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده برای دوره طرح نوروزی، امسال شاهد سفری خوش، ایمن و راحت برای مسافرین محترم باشیم.

رستگاری با اشاره به اینکه در طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ تعداد سفر‌های نوروزی نسبت به دوره طرح در سال قبل حدود ۷ درصد کاهش، ولی از لحاظ مسافر ۳۴ درصد افزایش داشت، گفت: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ که صورت گرفت ۴ هزار و ۷۴۲ سفر انجام و ۷۱ هزار و ۵۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابجا شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.