سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دولت سیزدهم صورت گرفت؛

روشن شدن چرخ ۱۹۹ واحد تولیدی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۹۹ واحد تولیدی استان در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

 اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: نهضت فعال‌سازی طرح‌های تولیدی راکد در دستورکار جدی دولت سیزدهم قرار گرفته و در این خصوص اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

او از بانک‌ها خواست بیشترین همراهی را با واحد‌های تولیدی در پرداخت و استمهال تسهیلات داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای تأمین گاز واحد اسفنجی فولاد قاین انجام خواهد شد، بیان کرد: تمام تلاش ما پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی به صورت موردی است تا این واحد‌ها در راستای رونق تولید بیش از گذشته فعال شوند.

 در این کارگروه مشکلات ۹ واحد تولیدی از جمله شرکت نگین شهر کاج، شرکت داد و ستاد پارسیان، شرکت معرفی کویر، شرکت گسترش صنایع قاین، مجتمع فولاد قاینات، واحد استخراج رمز ارز، شرکت ارزش آفرین، طرح تولید کارتن و محتوا و شرکت آپاد راهان پارس با حضور سرمایه گذاران و دستگاه‌های متولی مورد بررسی قرار گرفت.

استمهال بدهی، تأمین گاز، تأمین برق، همراهی در توسعه سرمایه گذاری، پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف معوقات بانکی از جمله مشکلات و مسایل این واحد‌ها بود که راهکار‌های لازم برای حل برخی از آن ارائه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.