سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش هشتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در بیرجند

هشتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم با ۹۰ غرفه از تولیدات مشاغل خُرد در محل حسینیه جماران بیرجند گشایش یافت.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: شبکه‌ای از تولیدکنندگان در حوزه مشاغل خُرد از سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدکنندگان حائز شرایط به نمایشگاه‌های استانی در کشور راه می‌یابند.

او  افزود: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم در سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند باز است.

هنری گفت: علاوه بر حضور در نمایشگاه، موضوع آموزش اشتغال‌های خرد نیز دنبال می‌شود لذا بوم کسب و کار با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: هماهنگی لازم با معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز انجام شده تا کسب و کار‌هایی که آموزش لازم را می‌بینند در بحث کسب مجوز فعالیت دچار مشکل نشود و از این طریق زمینه رشد کسب و کار فراهم می‌شود.

او با اشاره به برگزاری مداوم نمایشگاه‌ها عنوان کرد: با حمایت مشاغل خرد خانگی منویات رهبری عمل می‌شود و بهبود وضعیت اقتصادی مردم به عنوان هدف نهایی مد نظر است تا به سمت مردمی کردن اقتصاد حرکت کنیم.

هنری یادآور شد: برای نخستین بار اطلاعات همه تولیدکنندگان استان ثبت شده و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: استقبال مردمی از نمایشگاه‌های قبلی خوب بود و بیش از یک میلیارد تومان فروش محصولات تولید شده در نمایشگاه قبل برآورد شد و امید است با اطلاع‌رسانی نتیجه خوبی از این نمایشگاه نیز حاصل شود.

هنری گفت: همچنین تولیدکنندگان مشاغل خرد در نمایشگاه‌های نوروزی هم حضور خواهند داشت و در نمایشگاه‌های ملی در تهران، مشهد و خوزستان غرفه‌هایی به تولید کنندگان دارای کارت اعطا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.