سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در کنترل اوضاع کرانه باختری

محافل صهیونیستی نگران ناکامی سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم در کنترل اوضاع کرانه باختری هستند.

رسانه‌های صهیونیستی در پی عملیات اریحا به شکست امنیتی این رژیم اذعان کردند و گفتند، صهیونیست‌ها در سراشیبی تنش امنیتی قرار گرفته اند. حمله شهرک نشینان به روستای حواره در کرانه باختری، سطح جدیدی از تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را ثبت کرد. شهرک‌نشینان صهیونیست در این حمله، خانه‌ها و خودرو‌های فلسطینیان را آتش زدند. تحلیلگران رژیم صهیونیستی درباره احتمال انفجار در اوضاع میدانی در هر لحظه هشدار دادند.

بار دیگر فلسطینیان موفق شدند برای پاسخ دادن به تجاوزگری و یورش‌های وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌ها و شهر‌های فلسطینی در کرانه باختری زمان و مکان مناسب را انتخاب کنند. عملیات تیراندازی در حواره در کرانه باختری اجرا شد که باعث کشته شدن دو شهرک نشین شد.

خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ابتدای امسال، این احساس در رژیم صهیونیستی حاکم شده است که عملیات یکی پس از درگیری اجرا می‌شود و در نتیجه تاکنون ۱۳ صهیونیست در این عملیات کشته شدند.

 در سایه سخنان و موضع‌گیری‌های نژادپرستانه راستگرایان افراطی که دعوت به قتل فلسطینیان و آتش زدن خانه‌هایشان را مطرح می‌کنند، ده‌ها شهرک نشین به روستای حواره در کرانه باختری یورش بردند و با حمله به فلسطینیان، خانه‌ها و اموالشان را سوزاندند.

اذویگا فوگل عضو کنست از حزب قدرت یهود، پس از حوادث حواره اعلام کرد «حواره به آتش کشیده و سوزانده شده، چیزی است که من می‌خواهم شاهد آن باشم. فقط در این صورت بازدارندگی ایجاد می‌کنیم. نتیجه را بسیار زیبا دیدم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.