سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره نخستین واژه آب در آذربایجان‌غربی

جشنواره نخستین واژه "آب" با هدف ترویج مصرف بهینه آب در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

داریوش رضایی سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره نخستین واژه "آب" با هدف نقش‌آفرینی موثر دانش‌آموزان به‌خصوص، مقاطع اول و دوم ابتدایی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ترویج فرهنگ درست مصرف کردن آب در مدارس این استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره «نخستین واژه آب» از جمله برنامه‌هایی است که دفاتر روابط عمومی در سراسر کشور سالانه با استفاده از تلفیق هنر‌های نمایش، موسیقی، نقاشی و ... سعی دارند کودکان را از ابتدا با مقوله درست مصرف کردن آب و راه‌های صرفه‌جویی آشنا می‌کنند.

رضایی ضمن اعلام این خبر که اولین بخش از این جشنواره در شهر‌های شمال استان ماکو، پلدشت، شوط و سلماس برگزار خواهد شد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم که تا پایان سال جشنواره نخستین واژه آب را در شهر‌های جنوب استان نیز برگزار کنیم.

وی گفت: از جمله برنامه‌های این جشنواره برگزاری مسابقه نقاشی آب و زندگی، کارگاه آموزشی اولیاء دانش‌آموزان، اجرای طرح همیار آب (حامیان آب) و کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران و آموزش دانش‌آموزان است.

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه امسال با کاهش شدید بارش‌ها در سطح استان هستیم همین امر موجب تلاش بیشتر ما رای فرهنگ‌سازی جدی و مشارکت عموم مردم برای عبور از کمبود و چالش‌های احتمالی آب در استان را می‌شود.

رضایی با اشاره به تدارک همه‌ساله برنامه‌های فرهنگی دیگری از جمله طرح‌های «خانه‌تکانی» و «بانوی آب» برای روز‌های پایانی سال برای بانوان اضافه کرد: این شرکت آمادگی خود را برای برگزاری جلسات آموزشی و بازدید از مراحل و فرایند تامین و تصفیه آب َرا برای تمامی اقشار جامعه به خصوص بانوان و دانشجویان و اساتید و نخبگان جامعه اعلام می‌دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.