سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تلاش جدی از سوی مجموعه شهرداری برای زیباسازی شهر در ایام نوروز

شهردار کرمانشاه بر لزوم تلاش جدی از سوی مجموعه شهرداری برای زیباسازی شهر در ایام نوروز تاکید کرد و گفت : مردم در ایام نوروز باید تغییرات ایجاد شده را احساس کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در جلسه کمیته درآمدی که با حضور معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان‌های شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه زیباسازی، بازگشایی معابر و درآمد سه اولویت مهم تا پایان سال است، گفت : با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، سطح شهر کرمانشاه باید در بهترین وضعیت زیباسازی و نورپردازی شود.

وی با بیان اینکه طی این ایام مناطق باید پای کار باشند، افزود: کار‌ها باید بگونه‌ای انجام شود که مردم تغییرات را نسبت به سال گذشته احساس کنند.

نوروزی با بیان اینکه در برخی از مناطق بافت فرسوده شهر ساختمان‌هایی با نمای زشت وجود دارد که سیمای شهر را به هم ریخته، تاکید کرد: مدیران مناطق باید این ساختمان‌ها را شناسایی کرده و به مالکان آن‌ها جهت زیباسازی یک هفته وقت داده شود. همچنین به کارگاه‌های ساختمانی که باعث زشت شدن چهره شهر می‌شود باید تذکر داده شود تا نسبت به بازگشایی معابر، رنگ آمیزی ایرانت و جمع آوری مصالح ساختمانی در پیاده رو اقدام کنند و در صورت عدم اصلاح، تخلف محسوب شده و باید برخورد قانونی صورت گیرد.

نوروزی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری هم باید نسبت به بهبود وضعیت پوشش گیاهی اقدام کند، گفت: ۱۵ اسفند در منطقه چشمه روزان برای ایجاد پارک جنگلی درختکاری صورت خواهد گرفت، چرا که توسعه فضای سبز جزو اهداف ماست که باید محقق شود.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر پررنگ‌تر شدن برنامه‌های فرهنگی در مناطق هشتگانه شهرداری، خاطرنشان کرد: در هر یک از مناطق، در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید تئاتر خیابانی و جنگ شادی اجرا شود.

وی با بیان اینکه در اسفند و فروردین ماه شادی مردم اولویت است، افزود: باید کرمانشاه را به بهترین شکل برای نوروز آماده کنیم تا گردشگران و مسافران نوروزی چهره‌ای زیبا از کرمانشاه در خاطر داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری تا پایان برنامه‌های نوروز در آماده باش کامل خواهند بود، گفت: هر یک از مدیران شهرداری تا پایان فروردین باید بعنوان شهردار شب در محل شهرداری مرکز مستقر باشند و به امور رسیدگی کنند.

نوروزی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی در این ماه مهم است و در این ماه باید باید ۳۰ مراسم در تالار شهرداری کرمانشاه، ۳۰ مراسم در فرهنگسرا‌ها و ۳۰ برنامه در هشت منطقه شهرداری برگزار شود، باید ۳۰ کلیپ قرآنی بصورت روزانه در فضای رسانه‌ای منتشر شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.