سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الخلیفی: ماندن گالتیه بستگی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا ندارد

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که ماندن گالتیه در کادر فنی ربطی به موفقیت تیم در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

و به نقل از اکیپ، از یک طرف حذف از جام حذفی فرانسه با شکست برابر مارسی و از طرف دیگر هم شکست برابر بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا انتقاد‌های بسیار زیادی از گالتیه شود و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او بسیار زیاد شود.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به احتمال برکناری گالتیه در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و مدعی شد که ماندن این مربی بستگی به موفقیت او در لیگ قهرمانان ندارد. او گفت: نه ربطی به این ندارد. من همواره گفته‌ام که به سرمربی تیم اعتماد و ایمان دارم. می‌دانیم که بعد از جام جهانی شرایط سخت شد؛ چرا که ما بازیکنان زیادی در جام جهانی داشتیم و این طبیعتا روی روند تیم تاثیر می‌گذارد. ما مصدومان زیادی داشتیم. البته به دنبال عذر و بهانه نیستیم.

الخلیفی درباره دیدار برگشت برابر بایرن‌مونیخ گفت: همواره به تیم اعتماد داشته‌ام. می‌خواهم قبل از این بازی بزرگ حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کنم. خوشبختانه در دیدار اخیر برابر مارسی به پیروزی دست پیدا کردیم تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم کنیم و اختلاف را به هشت امتیاز برسانیم. این پیروزی باعث شده تا با روحیه بیشتری برابر نانت به میدان برویم و خود را آماده بازی بزرگ برابر بایرن کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.