سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نظارتی ویژه نوروز در استان کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : بر اساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، طرح نظارتی ویژه نوروزی به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان از هشتم اسفند ماه تا چهارم اردیبهشت اجرایی می‌شود.

قهرمان شاهی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز در دو شیفت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اجرای سیاست‌های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، نظارت بر فرآیند‌های تامین و توزیع کالا و خدمات، برخورد قانونی با تخلفات گران‌فروشی، احتکار و سودجویی‌های غیر قانونی احتمالی در کوتاه‌ترین زمان اجرا خواهد شد.

شاهی تصریح کرد: مرحله اول طرح نظارتی ویژه نوروز از هشتم تا ۲۹ اسفند با کنترل و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه گوشت و مرغ، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش، مراکز ارائه دهنده خدمات به زائران و مسافران اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در مرحله دوم طرح نظارتی ویژه نوروز مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسرا‌ها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش آش، حلیم و زولبیا و بامیه و ... مورد بازرسی ویژه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همکاری‌های نظارتی در گشت‌های مشترک را متشکل از تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی اعلام کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.