سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در ترویج کتابخوانی بسیار مهم است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر آینده روشن، توسعه، پیشرفت و هدف گذاری در تمام زمینه‌ها را می‌خواهیم باید از ظرفیت آموزش و پرورش در ترویج کتابخوانی استفاده کنیم.

رحمدل بامری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرایط کنونی استان بر پایه همراهی، همدلی، همگامی و پیگیری است، اظهارداشت: همه مکلف هستیم پای کار بوده و تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اقدامات این بخش انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن تمام توان خود را جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است افزود: بخش فرهنگی از جمله نقاطی است که دشمن جهت ضربه زدن به آن برنامه ریزی کرده که ترویج فرهنگ کتابخوانی تاثیر مهمی در رفع این توطئه‌ها دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از مهمترین ویژگی‌های هر کشوری است که باید جهت ترویج آن تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: کار‌های ایجابی باید با برنامه ریزی دقیق، مستمر و محکم باشد تا خیلی از معضلات در سیستان و بلوچستان کاهش و از بین برود.

بامری افزود: یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند در زمینه فرهنگی کاری انجام دهد بلکه همه موظفند کار‌های لازم در این بخش با همکاری یکدیگر انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.