سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای بازار رقم خورد:

رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد.

دوشنبه (۸ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۹ هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۲۲۴ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۰۹ هزار و ۱۴۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۷ هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «تاپیکو» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خودرو» و «فولاد» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت هزار و ۹۰۸ واحدی روی پله ۵۳۴ هزار و ۴۶۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۷ هزار و ۷۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۷ هزار و ۷۸۳ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۴۲ واحدی روی پله ۲۲ هزار و ۷۱۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ولغدر، خمحرکه و شکلر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وبیمه، فنوال و وپترو بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غپاذر، فغدیر و سدبیر بیشترین افزایش قیمت و سهام ثعمرا، کتوکا، ثپردیس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و کچاد و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و سپر در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، گام ۰۲۰۸۱۳ و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های خودرو، اهرم و فولاد بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۶۴، اخزا ۹۱۶۴، اراد ۸۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
دارایکم 6 هزار تومن زیر ناو هست همچنان
اونم با این صعود شاخص
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
دارایکم مظلوممممممممممممممممممم
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
بورس کاملا دستوری ... شاخص هم هیچ ربطی به بازار نداره... وقتی فولاد وفملی وشپنا وشستا بالا میرن حتی شده ۵۰۰سهم منفی باشه شاخص مثبت میخوره وگرنه ۲۰۰هزار واحد رشد بازار یعنی حداقل پالایش و دارایکم باید ۳۰درصد رشد میکرد سه روزه که دارایکم هیچ رشدی نکرده و پالایش هم حدود 8 درصد رشد کرد
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
دارایکم در شاخص 1800 سال 99 قیمت سهم تقریبا 32تومن بود امروز 13 تومن