سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری ۲۵۰ میلیاردی در زنجان با چک بلا محل

۲۵ فقره کلاهبرداری در هفت استان کشور با ارائه چک‌های بلا محل توسط نیروی انتظامی زنجان شناسایی و کشف شد.

سرهنگ خانی پور جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ خانی پور افزود: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند جعل عنوان و صدور چک بلامحل در زنجان و استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی و خراسان شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه متهم را در استان مازندران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره کلاهبرداری با ترفند جعل عناوین و خرید حبوبات به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

خانی‌پور ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.