سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل وضعیت ۷۵۷ نفر از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی از تبدیل وضعیت ۷۵۷ نفر از ایثارگران مشمول قانون در استان خبر داد.

نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی گفت: از زمان ابلاغ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تاکنون در استان ۷۵۷ نفر از افراد مشمول قانون، تبدیل وضعیت شده اند.

او افزود: اکثر دستگاه‌ها در استان تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام داده اند که بیشترین سهم را جهاد کشاورزی، دانشگاه بیرجند، استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به خود اختصاص داده اند.

نوفرستی ادامه داد: باتوجه به رأی دیوان عدالت اداری که سه شرط از جمله بیمه پردازی، تمدید قرارداد و تمام وقت بودن را باطل دانسته است لذا دلیلی بر انجام ندادن تبدیل وضع در دستگاه‌ها وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۷۵۷ نفر تبدیل وضعیت شده اند ضمن اینکه این تعداد با احتساب رزمندگان بوده اند.

او عنوان کرد: تنوع قرارداد‌ها از جمله قرارداد ناظر، قرارداد ساعتی، قرارداد شرکتی و همچنین آگاهی نداشتن از قوانین و بخشنامه‌ها در دستگاه‌ها باعث شده که تبدیل وضعیت این افراد طولانی شود.

نوفرستی تصریح کرد: در رابطه با دستگاه‌هایی که قانون را انجام نداده اند بنیاد شهید تنها از طریق دستگاه مدنظر و مشاور امور ایثارگران در استانداری این موضوع را می‌تواند پیگیری کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.