سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۸۷۰ دوره آموزشی در محیط کار واقعی در بوشهر

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اشتغال بیش از ۷۰ درصد مهارت آموختگان در محیط کار واقعی، گفت: در سال جاری با برگزاری ۸۷۲ دوره آموزشی در محیط کار واقعی زمینه اشتغال مهارت آموختگان فراهم شده است.

عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در نشست برنامه‌ریزی طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی در بنگاه‌های اقتصادی استان با اشاره به اهمیت این طرح، گفت: فراگیری مهارت در محیط کار واقعی به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در جامعه کمک می‌کند.
 
وی آشنایی با محیط کسب و کار واقعی، یادگیری عملی و کاربردی مهارت‌های آموزشی و افزایش خودباوری مهارت‌آموزان را از اهداف مهم طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار عنوان کرد و افزود: طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار نقش مهمی در یادگیری عملی و کاربردی مهارت‌های شغلی جویندگان کار به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارد.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به آمار بالای اشتغال مهارت‌آموزان در محیط کار واقعی، گفت: طبق آمار بیش از ۷۰ درصد افرادی که در این محیط آموزش می‌بینند جذب بازار کار می‌شوند.
 
وی بیان کرد: در راستای اجرای بهتر این طرح، مسائل کارفرمایی، بیمه و تامین اجتماعی طرح آموزش محیط کار واقعی برطرف شده تا زمینه اشتغال مهارت‌آموختگان فراهم شود.
 
دراهکی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی کلید اشتغال است، گفت: افراد جویای کار با دریافت آموزش در محیط کار واقعی مجموعه‌ای از مهارت‌ها را یاد می‌گیرند و در پایان گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه امسال با برگزاری ۸۷۲ دوره آموزشی در محیط کار واقعی زمینه اشتغال مهارت آموختگان فراهم شده است، گفت: برای سال جدید در طرح محیط کار واقعی برای ۳ هزار نفر در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.