سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۵۶۸ دوره آموزشی از سوی هلال احمر مازندران

هلال احمر مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۵۶۸ دوره آموزشی برگزار کرده است.

آرش سیدصالحی معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر مازندران گفت:با هدف افزایش آمادگی، مهارت‌های امدادی، تقویت کار گروهی، توانمندسازی افراد در صنوف و مشاغل گوناگون و همچنین توسعه فرهنگ خودامدادی و تاب آوری عمومی، بیش از ۵۶۸ دوره آموزشی مبتنی بر نیاز محلی از ابتدای امسال تاکنون از سوی این جمعیت برگزار شد.

او افزود:در مجموع بیش از ۳۰ هزار نفر با حضور دوره‌های آموزشی این جمعیت مهارت‌های امدادی را فرا گرفتند.

سیدصالحی گفت: این دوره‌های آموزشی شامل؛ ۵۵ دوره تخصصی ویژه امدادگران و نجاتگران، ۴۱۶ دوره آمادگی در برابر مخاطرات، ۵۴ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی، ۴۲ دوره ضمن خدمت کارکنان، ۴۳۵ دوره کمک‌های اولیه و ۵۶۸ دوره آموزشی مبتنی بر نیاز‌های محلی بوده است.

او با تاکید بر ضرورت کیفی سازی آموزش‌های تخصصی ویژه امدادگران و نجاتگران، افزود: آموزش، پایه و اساس ارائه هر نوع خدمت پایدار است که میزان رضایتمندی گیرندگان خدمت با کیفیت خدمات ارائه شده ارتباط مستقیم دارد.

سیدصالحی با بیان اینکه تقویت، تجهیز و ارتقای ظرفیت‌های علمی و عملیاتی تیم‌های امدادی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش است، گفت: آموزش‌های ارائه شده به نجاتگران و امدادگران باید به گونه‌ای باشد که بتواند به نیاز‌های جامعه هدف که متاثرین از حوادث و آسیب دیدگان از سوانح هستند پاسخ مطلوب دهد.

او افزود: هرچه میزان توانمندی نجاتگران و امدادگران از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی افزایش یابد قطعا فرآیند اجرای عملیات‌های امدادونجات با دقت، سرعت و اطمینان بیشتری انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.