سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک‌های اصفهان از فعالان اقتصادی حمایت کنند

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه معیشت شماری از مردم به فعالیت بنگاه‌های اقتصادی گره خورده گفت: ضروری است بانک‌ها از فعالان اقتصادی حمایت کنند.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ضمن قدردانی از رویکرد جدید بانک‌های استان، اظهار کرد: در بانک‌های استان روند حرکت نسبت به مصارف و منابع و سایر مشخصه‌هایی که در تسهیلات و پشتیبانی‌های مختلف نشان داده می‌شود، رو به جلو است.


او ادامه داد:انتظار این است که بانک‌های دولتی و خصوصی متناسب با سیاست‌های عمومی دولت و ابلاغیه ها، واکنش و همراهی مناسب تری داشته باشند.


استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی بانک‌ها از فعالان اقتصادی استان گفت: در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری عملکرد بانک‌ها نسبتاً خوب بوده، این موضوع از سیاست‌های زمین مانده است و باید هر کمکی که می‌توانیم بکنیم.


مرتضوی اضافه کرد: موضوع جوانی جمعیت باید به صورت جدی در شبکه بانکی و به طور کلی به عنوان یک فرهنگ دنبال شود و اگر غفلت کنیم، مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی که نیروی انسانی است؛ از دستمان خارج می‌شود.


او در پایان گفت: نباید بگذاریم مسائل بانکی فعالان اقتصادی به ستاد تسهیل استان، هیئت خبرگان بانکی و حوزه قضایی برسد. همه مدیران و مسئولان استان موظف هستند به میزان توانمندی خود گره گشایی کنند تا چرخ تولید و توسعه روان‌تر بچرخد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.