سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار میلیاردی خودرو در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی خودرو در سایت دیوار خبر داد.

سرهنگ علی تجری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به عنوان خرید و فروش حواله خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ گرگان، موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شند و متهم پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ تجری گفت: متهم با شیوه و شگرد ثبت نام شهروندان و فروش حواله خودرو بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری داشته است که درتحقیقات پلیس و در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

او ادامه داد: با اعتراف متهم به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش خودرو و کلاهبرداری میلیاردی، پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه تاکنون ۲ نفر از مال باختگان شناسایی و برای طرح شکایت به پلیس دعوت شده اند، از شهروندان درخواست کرد: چنانچه افرادی با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان به شهروندان توصیه کرد: آموزش‌های پلیسی را جدی گرفته تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه ثبت نام، خرید و فروش خودرو را در نمایندگی‌های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.