سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶۸ دستگاه باطری مسروقه در گشت زنی‌های هدفمند پلیس در زاهدان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت پیکان و کشف ۶۸ دستگاه باطری مسروقه در گشت زنی‌های هدفمند پلیس خبر داد.

  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان در شامگاه گذشته با گشت زنی‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده یک دستگاه خودرو پیکان وانت را در سطح یکی از خیابان‌های شهر متوقف کردند.

وی با اشاره به اقدامات قانونی پلیس و ضد و نقیض گویی‌های راننده در ارائه مدرک و سند قانونی بار، ادامه داد: پلیس در بررسی‌های تکمیلی، ۶۸ دستگاه باطری مسروقه خودرو از این وسیله نقلیه کشف و ضبط کرد.

فروغی از دستگیری سارق جوان و توقیف خودرو توسط مأموران انتظامی خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر نیم میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با تاکید بر جدی گرفتن توصیه و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.