سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان زودتر از هر سال به استقبال سفر‌های نوروزی می‌رود

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از پذیرش مسافران نوروزی از ۱۰ اسفندماه و آمادگی ۴۵ روستای هدف گردشگری در استان برای بازدید مسافران خبر داد.

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: تابلو‌های راهنما برای ۴۵ روستای هدف گردشگری استان سمنان در مسیر جاده‌ای و خصوصا مسیر پرتردد حرم تا حرم و تهران-سمنان-مشهد نصب خواهد شد.

دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به اینکه دهیاری‌های روستا‌های هدف گردشگری در ارتباط با ستاد خدمات سفر هستند از مسافران و زوار عبوری از استان خواست: به منظور پیشگیری از خستگی و خواب‌آلودگی راننده حین سفر که از مهمترین دلایل بروز تصادفات هستند، در حین عبور از استان و یا در سفر به این استان تاریخی از امکانات رفاهی و تفریحی فراهم شده در این روستا استفاده کنند.

وی با اشاره به آغاز زودتر سفر‌های پایانی سال به دلیل همزمانی نیمه دوم تعطیلات با ماه مبارک رمضان تاکید کرد: کلیه اماکن تاریخی، فرهنگی و مساجد، زائرسرا‌ها و... باید از ۱۰ اسفندماه برای استفاده مسافران باز باشند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال سفر‌های نوروزی زودتر آغاز شود ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان، طرح آماده باش همه دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز، با توجه به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان، زودتر از سال‌های گذشته و از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از آمادگی برای ارائه خدمات به مسافران خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط با موضوع سفر نظیر تعمیرگاه‌ها، بانک‌ها، داروخانه‌ها و نانوایی‌ها باید شیفت‌کاری داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.