سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۳ جانباز در رشت

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، آیت الله فلاحتی با ۳ جانباز دیدار کرد.

آیت الله فلاحتی، نماینده ی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه‌ی رشت، به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، امروز با حضور در منزل آقایان صفرعلی شیرزاد، احمد قیمی و اسماعیل قربانی از این جانبازان ۷۰ درصد مرکز استان عیادت کرد.

آقای صفرعلی شیرزاد نخستین جانبازی بود که نماینده ی ولی فقیه در گیلان در منزل وی حضور یافت و در نشستی صمیمانه جویای احوال او شد.

آقای شیرزاد مامور انتظامی بود که در سال ۱۳۷۹ حین مقابله با اشرار کومله در منطقه‌ی سرو در آذربایجان غربی و بر اثر انفجار مین به مقام رفیع جانبازی نائل آمده است.

آقای احمد قیمی نیز بازنشسته‌ی آموزش و پرورش است که در سال ۱۳۶۴ و حین عملیات قادر در منطقه‌ی پیرانشهر به مقام جانبازی رسید.

آقای اسماعیل قربانی هم در سال ۱۳۶۵ در منطقه‌ی عملیاتی مهران و بر اثر ترکش خمپاره جانباز شد. هر سه‌ی این جانبازان ۷۰ درصد مجروحیت دارند.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان در این دیدار‌ها با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، به تقدیر از روحیه‌ی رشادت و فداکاری جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم پرداخت و قدردانی از تلاش و مجاهدت این سرمایه‌های ارزشمند ملی را رسالتی همگانی دانست.

آیت الله فلاحتی همچنین مجموعه‌ی مدیران و مسئولان دولتی و حاکمیتی را به سرکشی و عیادت از جانبازان عزیز فراخواند و افزود: دیدار با این اسوه‌های صبر و استقامت، اراده‌ی مدیران را برای خدمت صادقانه به مردم، مضاعف و رسالت خطیرشان را در جامعه‌ی اسلامی گوشزد می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.