سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تبعات فاجعه زیست محیطی اوهایو

پساب‌های آتش سوزی مواد شیمیایی در اوهایو نگرانی‌های زیادی را برانگیخته است.

پساب‌های آلوده و سمی آتش سوزی مواد شیمیاییِ فاجعه زیست محیطی اوهایو نگرانی‌های زیادی را برانگیخته است.

به گزارش سی جی تی ان چین، اکنون پساب‌های آلوده و سمی که آتش نشان‌ها برای فرونشاندن آتش سوزی مواد شیمیایی خطرناک فاجعه زیست محیطی در اوهایو استفاده کرده بودند برای امحا به تگزاس منتقل می‌شوند و همین امر نگرانی‌های جدیدی را برای مردم و فعالان محیط زیست ایجاد کرده است.

اکنون سه هفته است که قطار حامل مواد شیمیایی خطرناک در فلسطین شرقی در اوهایو از خط خارج و مواد شیمیایی را در آب و هوا (ی منطقه) رها کرده است. دست کم یک میلیون و هشتصد هزار لیتر از آب آلوده شده به مواد شیمیایی از این منطقه خارج شده است و نگرانی‌های عمده‌ای را نه فقط در تگزاس، بلکه در تمامی مسیر دو هزار کیلومتری انتقال (این مواد شیمیایی سمی) پدید آورده است. 

این محموله‌ها نگرانی‌ها درباره نحوه انتقال این مواد و تاثیرات احتمالی آن‌ها بر سلامت کارکنان و ساکنان مسیر دو هزار کیلومتری انتقال را ایجاد کرده است.

پساب به شرکت "تگزاس مولاکیولار" ارسال می‌شود که نیم ساعتی با هیوستون فاصله دارد و این مواد شیمیایی به چاه‌های بسیار عمیق در زیر زمین تزریق می‌شوند. حال، کارشناسان می‌گویند این چاه‌ها به مراتب عمیق‌تر از جایی هستند که آب‌های آشامیدنی برداشت می‌شوند و کمترین خطر را برای جامعه دارد، ولی سی کامیون در روز، باعث می‌شود بسیاری نگران حادثه‌ای در این مسیر باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.