سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه در کنار مردم و برای مردم خدمت می‌کند

شهردار شهرکرد گفت: سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف به موقع مشکلات را شناسایی و احصا و برای رفع آن‌ها ورود پیدا می‌کند.

محمدحسین واحدیان در دیدار با فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: پاسداران برای رسیدن به اهداف والای نظام عاشقانه خدمت می‌کنند که این تنها وظیفه سپاه نیست و همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی صادقانه خدمت کنند و وظایفشان را به نحو احسنت انجام دهند.

وی با اشاره به همراهی مردم شهرکرد با هشتک ما همه پاسدار هستیم، افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری کلمه من پاسدارم یک تهدید برداشت می‌شود، اما جمله ما همه پاسداریم در راستای حفظ و صیانت می‌باشد و همه مردم به ویژه در شهرکرد همراهی کردند.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد با بیان اینکه سپاه در کنار مردم و برای مردم خدمت می‌کند، بیان کرد: سپاه پاسداران نه تنها در یک حوزه نظامی بلکه در حوزه‌های مختلف به موقع مشکلات را شناسایی و احصا و برای رفع آن‌ها ورود پیدا می‌کند.

واحدیان ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری نیز تلاش کرده تا بتواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد و در کنار انجام وظایفمان، خادم خوبی برای مردم باشیم.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه پاسداران استان با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی در دنیا اظهار داشت: بدون شک هیچ قدرتی در دنیا در بعد نظامی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد چراکه به دستاورد‌هایی رسیده‌ایم که در دنیا کم‌نظیر و بی‌نظیر هستند و امروز می‌بینید که دشمنان به ویژه اسرائیل و آمریکا در منطقه جایی ندارند.

وی افزود: برخی کشور‌ها به دنبال انعقاد قرارداد با ایران هستند تا کشتی‌هایشان در دریا‌های آزاد با پرچم ایران حرکت کنند چراکه امنیتشان برقرار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.