سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولاد مبارکه، شرکتی خط شکن در عرصه نوآوری

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری گفت: شرکت فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار و خط‌شکن در عرصه نوآوری است.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در جشنواره «مسیر زآینده» با بیان اینکه امروز شرکت فولاد مبارکه با نگاه عملیاتی وارد عرصه نوآوری شده و از این طریق ارزش افزوده ایجاد می‌کند اظهار کرد: امروز بزرگترین مسئولیت اجتماعی امیدآفرینی به نسل جوان است، بنابراین مجموعه‌های بزرگ باید با صبوری خطرپذیری کنند.


او با تاکید بر اینکه شرکت‌های بزرگ و موفقی مثل فولاد مبارکه می‌توانند سرمایه‌گذاری خطرپذیر داشته باشند افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان هم نباید از عرضه توانمندی‌های خود هراس داشته باشند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری با بیان ینکه همه دارایی شرکت‌های دانش‌بنیان فناوری نیست، بلکه مغز متفکر و مولد است، تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان موفق، ایجادکننده ارزش افزوده بالا هستند و ما متعهدیم از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

در جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده»، محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز گفت: تبدیل سنگ آهن به محصولات ویژه از جمله ورق ضدزنگ و محصولات ظریف پزشکی از جمله پیچ ایمپلنت ارزش افزوده را در این شرکت ۳۴ هزار برابر کرده و این چیزی نیست جز کیمیاگری و اکسیری به نام نوآوری که ارزش‌آفرینی می‌کند.


او با اشاره به اینکه خودکفایی ۹۰ درصدی فولاد مبارکه در تامین تجهیزات مورد نیاز خود اعلام کرد: هدف این شرکت تولید ۲۵ میلیون تن فولاد با درآمد زایی ۱۵ میلیارد دلار و لازمه تحقق آن نوآوری و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش بنیان است.


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: این شرکت با گردآوری ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان از سراسر کشور در استان اصفهان درصدد است این استان را به قطب نوآوری کشور تبدیل کند.

یحیی پالیزدار دبیر جشنواره نیز گفت: شرکت فولاد مبارکه ۵ هزار میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان کشور همکاری داشته که ۲ هزار میلیارد تومان آن در استان اصفهان بوده است.
او افزود: اعتماد اکوسیستم دانش‌بنیان کشور به شرکت فولاد مبارکه افزایش پیدا کرده و فولاد مبارکه برای اکوسیستم فناوری کشور شریک خوبی خواهد بود.


در جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده»، از راهبرد و سیاست‌های نوآوری فولاد مبارکه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.