سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال نو

به گفته معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید تامین شده است و بطور مستمر در بازار استان تزریق می‌شود.

سید احسان عسکری گفت: میوه شب عید مردم توسط سازمان جهاد کشاورزی خریداری و با نزدیک شدن به سال جدید عرضه می شود.

او می گوید : نمایشگاه‌های بهاره برای تمام شهرستان‌های استان پیش‌بینی شده و احتمالا از ۱۵ اسفند نمایشگاه‌ها آغاز به کار خواهند کرد که قبل از برگزاری نمایشگاه‌ها، کمیته قیمت‌گذاری تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

عسکری از پرداخت مطالبات بازرسان برای ایجاد انگیزه در میان آنها خبر داد و عنوان کرد: با تشدید بازرسی‌ها در آستانه سال جدید کالاها با کمیت و کیفیت خوبی عرضه خواهند شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۳۰ قلم کالا تامین شده که با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی تا پایان اسفند ماه عرضه می‌شود تا بازار به ثبات برسد.

عسکری ادامه داد: دشمن اغتشاشاتی که در جامعه شکل گرفته بود را با رویکرد مداخله در بخش اقتصادی از جمله افزایش نرخ ارز که در تولیدات داخل کشور اثر مستقیم دارد، ادامه می‌دهد.

او تصریح کرد: در راستای سیاست های کلان کشور کنترل نرخ ارز در بانک مرکزی و همچنین کنترل قیمت در حوزه ریالی برنامه‌های جامعی در دست اجرا است که در سطح استان هم به این مهم به خوبی پرداخته می شود.

عسکری گفت: قولی که رئیس جمهور در راستای کنترل نرخ تورم دادند ما به عنوان کارگزاران موظف به پیگیری و اجرای آن هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.