سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنها راه برون رفت از مشکلات طی مسیر درخط انقلاب است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: با وجود ناملایمات و مشکلات، تنها راه بهبود وضعیت طی کردن مسیر اقتدار انقلاب در مسیر ۴۴ ساله است.

حسن شبان گفت: انقلاب وارد گام دوم شده در حالی که حوادث فراوانی را پشت سر گذاشتیم، اما انقلاب همواره در مسیر پیشرفت با آینده‌ای روشن در حال حرکت است.
 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) است که با دور اندیشی، حکمت و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار مزین شده است.

او با استناد به کلام نورانی قرآن کریم به اشداء علی الکفار و رحماء بینهم اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران همواره در برابر دشمنان و بدخواهان و استکبار جهانی سرسخت است لذا در جریان اغتشاشات اخیر سپاه پاسداران با رونمایی از موشک فوق پیشرفته اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: با اشراف، رصد و پیش بینی لازم، نقشه‌های شوم دشمنان و دست نشانده‌های آن‌ها را قبل از اجرا و در نطفه خفه کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای رزمایش‌های مختلف و نمایش آمادگی، اقتدار بازدارندگی جمهوری اسلامی بر توخالی بودن توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

او بیان کرد: سپاه پاسداران با ایجاد جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دل‌ها در راستای نابودی داعش تلاش کرد.

شبان ضمن اشاره به ویژگی دوم بر اساس آیه فوق (رحماء بینهم) ادامه داد: سپاه پاسداران همواره با خودی‌ها با رحمت و رافت برخورد می‌کند سپاه همواره در دوران کرونا، در زمان سیل، زلزله، حوادث و بلایای طبیعی با سامان دهی و اعزام گروه‌های جهادی خدمت بی منت به مردم ارائه می‌کند.

او بیان داشت: اجرای طرح ازدواج آسان، کمک به تهیه جهیزیه، تامین امنیت پایدار محلات با راه اندازی گشت رضویون با همکاری نیروی انتظامی، کمک به ساخت منازل مسکونی محرومین، اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا از جمله خدمات سپاه پاسداران است.

او ادامه داد: با وجود ناملایمات، کم کاری ها، مشکلات و نواقص؛ تنها راه حل بهبود وضعیت ما طی کردن مسیر اقتدار انقلاب و مسیر ۴۴ ساله است.

برچسب ها: خدمات سپاه ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.