سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی از صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از استان خبر داد.

آقای جعفری در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان جهادکشاورزی در استانداری در ارتباط با دستاورد‌های صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در پانزده ماهه نخست دولت سیزدهم اظهار کرد: الحمدالله در طول این مدت صندوق اعتبار خوبی برای حمایت از بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی در اختیار داشته است و تلاش‌هایی که در سال‌های قبل جهت دریافت اعتبار ۴ درصدی از وزارتخانه و بانک کشاورزی صورت گرفته بود در ۸ ماهه اخیر نتیجه بخش بوده و توانسته ایم با این اعتبار نیاز تشکل‌های عمده و فراگیر و پروژه‌های ناتمام که نیاز ضروری به منابع مالی داشته اند را تامین نماییم.

وی افزود: از جمله دو پروژه نیمه تمام مهم استان در زمینه جوجه ریزی و گاوداری که موفق به دریافت منابع مالی از طریق سایر بانک‌ها نشده بودند طی جلسه‌ای در استانداری برای ممانعت از رکود در این بخش‌ها مشمول حمایت واقع شدند.

آقای جعفری با اشاره به اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در سال گذشته موفق به صادرات ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی از جمله پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سیب درختی شد، اظهار کرد: صندوق استان یکی از صندوق‌های فعال و پر توان در سطح صندوق‌های کشور است که توانسته علیرغم سرمایه ثبتی اندک موفق به تامین منابع از بانک‌ها شده و الحمدالله طی امسال تمام تشکل‌ها توانسته اند منابع مورد نیاز خود را از صندوق دریافت نمایند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل مراحل ساخت ساختمان صندوق استان افزود: این ساختمان مجهز در خور شان صندوق استان بوده و به امید خدا در ایام نیمه شعبان  افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان منابع خوبی در اختیار دارد و می‌تواند پشتیبان بخش کشاورزی استان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.