سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشیدن نام ایران در دنیا مرهون رشادت سربازان خستگی ناپذیر اسلام است

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفتند: بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است که از هستی خود برای حفظ میهن گذشتند.

  در پیام مشترک حجت الاسلام  مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است:پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعا نشان از رشادت‌ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است و همین رشادت ها و پاکبازی ها موجب شده تا امروز با غرور و افتخار با وجود همه سختی ها قد برافرازیم.

این پیام می افزاید: پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار، جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

در بخشی از این پیام آمده است: ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می‌داند که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا کردند.

در این پیام ذکر شده است: مردم شریف و نجیب سیستان‌ و بلوچستان نیز که به واسطه مجاهدت‌های پاسداران و دیگر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی از نعمت امنیت برخوردار هستند، این تلاش‌ها را ارج نهاده و آرامش خود را مرهون این تلاش‌ها می‌دانند.

بخش پایانی این پیام می افزاید: اینجانبان ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی بیژه جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت در سیستان و بلوچستان و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، دوام افتخارات شما عزیزان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت داریم و یاد و خاطره شهدای مظلوم سپاه پاسداران بالاخص شهدای وقایع اخیر و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می‌داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.