سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون جامع مربیان طرح امین در رشت

آزمون جامع مربیان طرح امین ویژه مدارس با حضور ۸۴۰ نفر امروز در حوزه علمیه امیرالمومنین رشت برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در بازدید از فرآیند آزمون جامع مربیان طرح امین ویژه مدارس با بیان اینکه علم و دانش زمانی ارزش می‌یابد که بتوان آن را به دیگران انتقال داد گفت: نقش آفرینی مربیان معارف اسلامی در رساندن دین خدا به مردم قابل ستایش است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به برخی آیات و روایات در زمینه عمل نکردن عالم به علمش افزود: عالمی که با رنج علم فرا گیرد و به دیگران بیاموزد، خدای متعال افق‌های روشنی را در دنیا و آخرت برایش مهیا می‌کند و در قیامت سر بلند است.

وی با تاکید بر جایگاه آموزش در تعالی زندگی فردی و اجتماعی گفت: دنیای امروز، به طور مدام در حال تغییر و تحولات گوناگون است، در نتیجه برای تطبیق با این تغییرات، نیاز به کسب علوم جدید است.

معاون تبلیغ امور فرهنگی حوزه علمیه امیر المومنین گیلان گفت: گیلان هزار و۴۰۰ طلبه دارد که از این مجموع ۸۴۰طلبه خواهر و برادر در طرح امین مدارس شرکت کردند و مورد پذیرش قرار گرفتند.

حجت الاسلام میر هاشمی با بیان اینکه طرح امین از سال ۸۴ در گیلان همزمان با سراسر کشور در مدارس گیلان اجرایی شده، افزود: در این طرح، طلاب بعد از پذیرش و دریافت کد تبلیغ، وارد مهارت خانه طلاب شده و بعد از گذراندن ۲ آزمون به عنوان مربی تبلیغ در طرح امین پذیرفته می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر طرح امین در ۸۴۰ مدرسه گیلان اجرا شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.