سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور رئیس جمهور؛

دریچه سد شهید کاظمی بازگشایی شد/ رهاسازی ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب

دریچه سد شهید کاظمی در جنوب شرقی استان آذربایجان غربی با دستور رئیس جمهور پیش از ظهر جمعه به سمت دریاچه ارومیه بازگشایی شد.

  در جریان سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان به آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانسی عملیات انتقال همزمان آب از سد شهید کاظمی به دریاچه ارومیه آغاز شد.

بر این اساس، با باز شدن دریچه‌های این سد از امروز، سالانه ۳۰۰ میلیون متر مکعب آب دیگر به دریاچه ارومیه انتقال خواهد یافت.

فاز نخست تونل انتقال آب از سد «کانی سیب» به سمت دریاچه ارومیه صبح جمعه توسط آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۱:۴۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
وای به حال کشاورزای پایین دست سد شهید کاظمی، با این همه بی برنامگی و بی عرضگی و بیسوادی و بیشرفی مسئولان با تصمیمات یک بعدی و شتابزده‌شون. حتی تو خط آبرسانی زرینه به تبریز و ... هم مشکل کمبود آب خواهیم داشت
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اون ابم تبخیر میشه دریاچه خشک میشه
شما ها میمونید و تونل
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
مدیرت آب نباشد همین هست زاینده رود خشک
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
خودتان با بی تدبیری و عدم دانش کافی دریاچه را خشک کردید و حالا با ایجاد هزینه سنگین بر گرده مردم آب را از سد کانی سیب و افتخار و منت با دریاچه واریز میکنید.
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
اکر این گرانیها را نیز از بین ببرد بهترین می شود که امید ری دادیم ولی از گرانیها خیلی آزرده هستیم واقعا توان زندگی متوسط هم نداریم کاری هم نداریم که سفره هامون کمی خوب کنیم شهری هستیم با حقوق تامین اجتماعی باسرپرستی دوبچه جوان وانتظار بچه هاخیلی ناکام بیشتر مردم از گرانیها خسته شد ه اند خسته نباشید که خراب کارهای دولتهای قبل را جبران می کنید ولی یک هم به وضع پولی مردم گرانیها بیشتر وبیشتر کنتورل کنید نمی دانیم ایا بعضی از مردم گرانی را بالا وبالاتر می برند یا خود دولت است آخه قدرت خرید دوسال قبل هم نداریم باافزایش کمی حقوق نمی توان میوه وگوشت وبرنج وغیره نداریم
کیوان ازگرگان.
۲۰:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
باسلام ودعای خیربدرقه راهتان.خواهشمندم خلیج گرگان دراستان گلستان راهم احیاکنین.سالهاست قول دادن ولی کاری عملی نشده.روز به روزآب عقبتروبسمت میانکاله میره.اگه این خلیج خشک بشه عواقب وخیمی درمنطقه ازنظرآب وهوایی وتولیدریزگردهابوجودمیاد.ازآقای رییس جمهوراستدعادارم فکری بحال ماهم بکنند.باتشکرودعای خیر.یک شهروندگلستانی.