سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان بعد از سقوط بالگرد + فیلم

صابری گفت: نگرانی در مورد وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان وجود ندارد و مراحل درمانی وی در حال انجام است.

رئیس مرکز اورژانس بیمارستان شهید باهنر کرمان در مورد وضعیت وزیر ورزش و جوانان و سایر مصدومان حماد ثه سقوط بالگرد گفت: خوشبختانه 2 نفر از مصدومان مرخص شدند و بقیه مصدومان در حال درمان هستند.
وی در مورد وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هنوز در همان شرایط شب گذشته هستند و جوادی مدیر کل ورزش و جوانان تهران و ستوده مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان هوشیار هستند و هوشیاری وزیر ورزش و جوانان روی 8- 9 است و جای نگرانی نیست.
صابری ادامه داد: بیشتر مصدومیت ها شکستگی اندام در بیشتر مصدومان بود و حال همه مصدومان مناسب است و در مورد شکستگی ها برخی از مصدومان نیاز به جراحی دارند که در همین بیمار ستان انجام می شود ضمن اینکه هواپیمای اورژانس از دیروز در محل حاضر است اما نیازی برای اعزام وزیر و یا دیگر مصدومان به شهر های دیگرنیست.
وی در مورد محمدی نماینده بافت در مجلس شورای اسلامی گفت: وی از لحاظ عمومی شرایط خوبی دارد اما دراندام پایینی دچار شکستگی است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسنک دبیر
۲۲:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
خداوند انشاءالله همه مصدومان را عاجلا شفای کامل عطا فرماید و مرحوم احمدی تنها فوتی این حادثه تاسفبار را نیز مشمول رحمت و مغفرت واسعه خود قرار دهد ان شاءالله.
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
اگه با خودرو نمی رفتید اینهمه گرفتار نمیشدید. استفاده از هلیکوپتر برای این کار ضروری نبود.