سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور؛

سیستم فیلتر غبارگیر در شهرک صنعتی ویان به بهره برداری رسید

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر به شهرستان کبودراهنگ سیستم فیلتر غبارگیر فولاد را در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ افتتاح کرد.

علی سلاجقه در مراسم بهره‌برداری از سیستم فیلتر غبارگیر فولاد راد شهرک صنعتی ویان گفت: مجموعه فولاد راد از باطله و ضایعات کشور استفاده و میلگرد و شمش تولید می‌کند و تولید و اشتغال بسیار خوبی دارد.

او گفت: یکی از مشکلات این مجموعه تولید غبار بود که برای مردم منطقه مشکلاتی ایجاد می‌کرد، خوشبختانه با استفاده از ظرفیت دانش بنیان داخل کشور و در یک بازه زمانی خوب و هزینه مناسب، سیستم فیلتر در ۲ قسمت این مجموعه امروز به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ظرفیت گفت: هر کدام ۱۷۵ هزار متر مکعب در ساعت تولید غبار داشتند که با این روش جمع آوری شده و قسمت سوم هم بزودی راه اندازی می‌شود، کار مفید این مجموعه استفاده از آب پساب است که به آب‌های زیر زمینی منطقه وابسته نیست و الگویی به دیگر صنایع است.

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان هم گفت: به دنبال حرکت به‌سوی صنایع پاک هستیم و استفاده از پساب و جلوگیری از استفاده آب‌های زیر زمینی از اولویت‌های ما در استان است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجموعه فولاد آلودگی بالایی داشت که با نصب فیلتر بهتر شده است، باید این آلودگی به طور کامل رفع شود.

فتح الله توسلی در ادامه به استفاده مازوت در نیروگاه شهید مفتح اشاره کرد و گفت: شدت آلایندگی نیروگاه بسیار بالا است و باید با افزایش سهمیه گاز، این آلایندگی کاهش یابد.

بازدید از نیروگاه شهید مفتح و غارعلیصدر از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان محیط زیست کشور به همدان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.