سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارق دوچرخه‌ها دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: این عملیات‌ها در شاهرود، گرمسار و مهدی‌شهر به انجام رسیدند.

جلیل موقوفه ئی بابیان اینکه تأمین امنیت شهروندان استان خط قرمز پلیس و با مخلان نظم و آرامش مردم به طور جدی برخورد می‌شود، ابراز داشت: بر اساس همین مأموریت ذاتی طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در شهرهای مهدی‌شهر، شاهرود و گرمسار به انجام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه سارق ۳۷ ساله سابقه دار دوچرخه‌ها و معتاد به مواد مخدر در گرمسار به دام پلیس افتاد، افزود: این فرد در بازجویی به ۲۳ فقره سرقت دوچرخه از گرمسار و شهرهای همجوار اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق این دوچرخه‌ها را از معابر عمومی و پارکینگ منازل سرقت می‌کرده است، ابراز داشت: تاکنون ۱۴ دستگاه از این اموال مسروقه کشف و به صاحبانشان تحویل داده شده است.

موقوفه ئی ضمن بیان اینکه در پی رصد اطلاعاتی پلیس پس از ۷۲ ساعت عاملان تخریب دستگاه‌های خودپرداز در مهدی شهر دستگیر شدند، تصریح کرد: این دو نفر ضمن ابراز پشیمانی از کار خود در بازجویی اعتراف کردند که تحت تأثیر افکار و صحبت‌های معاندان در شبکه‌های مجازی و ماهواره در اعلام فراخوان‌ها مبنی بر برهم زدن نظم جامعه و ایراد خسارت به اموال عمومی و ایجاد نارضایتی مردم فریب خوردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.