سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش منطقه‌ای مدیران موسسه مسکن و عمران بسیج کشور در تبریز

سومین همایش منطقه‌ای مدیران موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور در تبریز برگزار شد.

سرهنگ قلعه معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال ملت ما حافظ ارزش‌های اسلام وانقلاب هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تنها ملتی هستیم که کوچکترین انحرافی نداشنه است.

او  افزود: بنیاد تعاون بسیج یکی از موسسات مهمی است که در کار‌های خداپسندانه در محرومیت زدایی واشتغالزایی در مناطق محروم تلاش زیادی دارد و این خدمت خالصانه و صادقانه به مستضعفین و محرومین است.

مجتبی حبیب زاده مقدم مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج، گفت: بسیج لشگر مخلص خداست این فرمایش امام راحل نشان از اینست که اخلاص در ان موج می‌زند و این فرمایش امام پیام زیادی دارد، چون اخلاص بسیج در خدمت خداست.

او با بیان اینکه ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا به نام مقدس بسیج خدشه وارد نشود، تصریح کرد: ماموریت جدید مااینکه همه ظرفیت‌های موجود برای محرومیت زدایی وآبادانی بکار گرفته شود و یک دغدغه‌ای داریم که نشان می دهد تلاش شبانه روزی عزیزان در این نهاد مقدس برای محرومین و نیازمندان است.

حبیب زاده افزود: کشور ما به کار جهادی بسیار نیاز دارد و برای اینکه به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم باید تمام توان خود را بکار بگیریم و برای این  امر مهم باید شبانه روز خدمت کنیم تا کاری بر زمین نماند.

او ادامه داد: الان فرصت دست ماست تا اقداماتی انجام دهیم که موسسه مسکن و عمران در ریلی قرار کیرد که مجموعه سپاه و بسیج از ان انتظار دارند، موسسه امروز بعنوان بازو شناخته شده است، اما به این میزان قانع نیستیم و هر قدر کار کنیم باز هم کم است.

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج افزود: برای اینکه در مواقع بحرانی زلزله و سیل وکرونا موثر باشیم تلاش زیادی کردیم و به لطف خدا تاثیر گذار بوده چرا که ما سرباز و عمله خدا شدیم که برایمان افتخاربسیار بزرگی است.

او  خاطر نشان کرد: امروز ۵۴ هزار رزمنده دوران جنگ تحمیلی در کشور بدون خانه هستند و بحث مسکن این‌ها از دغدغه‌های ماست و موظف هستیم در کنار دولت به این‌ها خدمت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.