سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع دو مورد تصادف منجر به فوت در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر دو واقعه تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ۳ نفر جان باختند.

جانشین فرمانده پلیس راه این استان گفت: در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع دو سانحه تصادف در جاده‌های یاسوج و گچساران ۳ نفر جان باختند.

سرهنگ دانایار افزود: بر اثر سانحه تصادف در جاده یاسوج به اصفهان که در منطقه گندی خوری اتفاق افتاد به علت برخورد دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژوی ۴۰۵ دو نفر از سرنشینان خودروی سمند در دم جان باختند و یک نفر نیز به شدت مجروح شد.
دانایار علت این حادثه تصادف را انحراف به چپ خودروی سمند عنوان کرد و ادامه داد: در حادثه تصادف در جاده گچساران به شیراز نیز  بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و یک نفر نیز زخمی شد.

او علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ موتورسیکلت بیان کرد و افزود: رانندگان از سبقت و سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کرده و با سرعت مناسب حرکت کنند.

جانشین فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت راه‌های استان و  ترافیک در جاده‌های اصلی گفت: با توجه به شرو ع تعطیلات آخر هفته و همچنین شروع بارندگی‌ها حجم ترافیک راه‌های اصلی استان از عصر امروز سنگین است و توصیه می‌شود رانندگان ضمن حفظ خونسردی و رعایت حفظ فاصله جلو با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با عوامل راهنمایی و رانندگی همکاری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و جبران ناپذیر نباشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.