سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ضیافت همزمان با سراسر کشور

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز و ضیافت همزمان با سراسر کشور از هشتم اسفند ماه در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز و ضیافت همزمان با سراسر کشور از هشتم اسفند ماه در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی از استمرار طرح مذکور تا چهارم اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.

فهیمی تصریح کرد: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سایر مراجع نظارتی نظیر معاونت امور بهداشتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صمت، میراث فرهنگی علوم پزشکی و… در دو شیفت صبح و عصر به رصد بازار می‌پردازند.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان برقراری بازاری با ثبات و برخورد با سودجویان احتمالی است.

فهیمی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان در اقصی نقاط استان کرمانشاه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شعبه کشیک نیز به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به قرارگرفتن در آستانه عید نوروز بر مراکز عرضه پوشاک، شیرینی فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها، مراکز عرضه مواد پروتئین نظارت ویژه‌تری به عمل می‌آید و همچنین در ماه مبارک رمضان مراکز عرضه آش و حلیم و شیرینی فروشی‌ها نیز بیش از پیش نظارت خواهند شد.

فهیمی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موارد را از طریق شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، ۱۲۴ صمت، ۳۸۳۶۶۳۲۳ جهاد کشاورزی و ۳۸۲۵۸۸۴۰ اتاق اصناف اطلاع‌رسانی کنند که به سرعت به موارد تخلف رسیدگی و با افراد متخلف برخورد شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.