سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئیس جمهور:

سبک مدیریتیِ حاج قاسم در کشور حاکم شود

معاون رئیس جمهور گفت: سبک پهلوانی، سبک مدیریتیِ حاج قاسم و مکتب او بود که باید در کشور حاکم شود.

میثم لطیفی در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل، ذیحسابان و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان با اعلام اینکه سبک‌های متعددی در مدیریت داریم، سبک مدیریتی ایرانی را سبک پهلوانی عنوان کرد.

او افزود: این سبک مدیریت، کاری به تقابل و تبانی ندارد؛ بلکه مبتنی بر الفت، دوستی و برادری است و کار گروهی می‌کند.

لطیفی با بیان اینکه این سبک به دنبال نشاط واقعی است، تصریح کرد: این سبک مدیریتیِ حاج قاسم و مکتب او بود که باید این سبک مدیریتی در کشور حاکم شود و نیازمند خوانشی نو از سبک مدیریتی هستیم که برآمده از فضای ورزشی خودمان (سبک پهلوانی) است.

او بیان داشت: ورزش ما نیز جهاد است و امروز وزیر ما به خاطر اینکه دشمن شناسی دارد و وسط میدان است، تحریم می‌شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در سازمان امور اداری و استخدامی کاری را انجام می‌دهیم که معتقدم خیلی دیر شده است؛ اما به نظرم باید واحد تجربه نگاری مدیران جمهوری اسلامی را داشته باشیم.

او افزود: ما سبک مدیریت خود را داریم و باید این را مستند و به نسل جوان منتقل کنیم.

لطیفی خطاب به مدیران کل ورزش و جوانان استان ها تصریح کرد: این التزام بین ورزش و جوانان در حوزه شما، مسئولیتتان را دو برابر می‌کند و از آن جایی که شما با جوان پرنشاط و مطالبه گر مواجه هستید؛ پس باید این قوت‌ها را نشان بدهیم.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چهار هدف عدالت، بهره وری، مردم محوری و خانواده محوری را در دولت سیزدهم دنبال می‌کنیم، گفت: بهره وری در ورزش خیلی اهمیت دارد و هرچه در این حوزه هزینه شود، چندین برابر در درمان کاهش هزینه خواهیم داشت.

لطیفی افزود: ورزش یک امر به شدت مردم پایه است. ضمن اینکه باید برای ورزش خانوادگی زمینه را فراهم کنیم و در ورزش کارکنان نیز فکر اساسی شود.

او تصریح کرد: این مسئله هزینه نیست؛ بلکه عین سرمایه گذاری است و باید فضا‌های ورزشی برای کارکنان راه اندازی شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در ادامه به موضوع حقوق و دستمزد اشاره کرد و گفت: یکی از وزارتخانه‌هایی که باید حمایت ویژه‌ای از آن صورت گیرد، ورازت ورزش و جوانان و همچنین وزارت کشور است و در این زمینه اقداماتی صورت گرفته که بعد از نهایی شدن و تصویب در دولت، از ابتدای آذرماه اعمال خواهد شد و در حوزه رفاهیات نیز باید اقداماتی صورت بگیرد.

لطیفی افزود: در بحث افزایش حقوق ها، الگوی درصدی فاصله‌ها را بیشتر می‌کند و من معتقدم باید به سمت عدد ثابت برویم؛ و برای این کار می‌توانیم به همه کارکنان دولت یک عدد ثابت را اضافه کنیم و حقوق همه به میزان یک عدد ثابت افزایش یابد که این بسته به تصمیم مجلس است و باید در این زمینه کمک کنند تا رقم بخورد.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: براساس برنامه چهارم و پنجم توسعه دولت باید ۱۵ درصد کوچک شود، اما تا به امروز فقط چهار درصد کوچک شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.