سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حسینی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

برگزارى مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ارتش‌های جهان براى اولین بار

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: ایران قصد دارد برای اولین بار در سال آینده مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ارتش‌های جهان را برعهده بگیرد.

سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا اظهار کرد: مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی پلیس راهور در پیست اتومبیل‌رانی آزادی برگزار شد.

وى ادامه داد: جذابیت این رشته ورزشی می‌تواند در سطح نیرو‌های مسلح که بسیاری از ماموریت‌های خود را با موتور و خودرو محور انجام می‌دهد کمک رسانی کند.

سردار حسینی با تاکید بر این موضوع که نیروهای مسلح نیازمند، نیروهای ماهر در این رشته هستند خاطر نشان کرد: برای ورود به مسابقات قهرمانی با توجه به کاستی های موجود، اجرای این برنامه با تمام مشکلاتی که با آن مواجه شده بود با تلاش و حمایت تمامی دوستان و همچنین کمک های بی شائبه ستاد نیروهای مسلح توانستیم پر قدرت تر از همیشه به این مهم دست یابیم.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا افزود: این رشته یکی از پر هزینه‌ترین رشته‌های ورزشی به حساب آمده و به دلیل اینکه قیمت‌های موتور سیکلت و خودرو در حال حاضر در کشور ما میلیادر‌ها تومان افزایش داشته است، اما همچنان تلاش می‌شود تا زمینه‌های مناسب برای این موارد و انجام اینگونه مسابقات در کشور صورت گرفته و شاهد نگاه ویژه تری از سوی مسئولین به این نوع از رشته‌های ورزشی داشته باشیم.

رئیس هیأت اتومبیل رانی و موتورسواری اعلام کرد: مسابقات مختلف ارتش‌های جهان هر ساله با عنوان سیزم برگزار می‌شود، اما متاسفانه رشته موتورسواری و اتوموبیل‌رانی کشور عزیزمان تا کنون در این مسابقات حضور نداشته اند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور ایران قصد دارد برای اولین بار در سال آینده مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ارتش‌های جهان را برعهده گرفته و با برگزاری آن در کشور عزیزمان نام جمهوری اسلامی ایران در این رشته از مسابقات جهانی به ثبت برساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.