سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات سم‌پاشی زمستانه درختان در کرج آغاز شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از انجام عملیات سم پاشی زمستانه درختان کرج به منظور کنترل آفات خبر داد.

 علیرضا عاقلی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ضمن اعلام آغاز عملیات سم‌پاشی زمستانه درختان مناطق دهگانه شهر کرج گفت: ازجمله راهکار‌های مبارزه با آفات درختان سطح شهر اجرای عملیات سم پاشی است که هرساله در چند نوبت توسط این سازمان اجرا می‌شود.
 
وی افزود: مبارزه با آفات در فصل زمستان منجر به بهبود شرایط فضای سبز در فصل بهار می‌شود و علاوه بر تقلیل جمعیت شته‌ها در فصل گرما، میزان سم‌پاشی‌های بعدی در فصل بهار را نیز کاهش می‌دهد.
 
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار کرد: عملیات سم‌پاشی و محلول‌پاشی و رسیدگی به درختان مبتنی بر دانش گیاه پزشکی و زیرنظر این سازمان برای جلوگیری از زوال درختان انجام می‌شود.
 
عاقلی بیان کرد: مهمترین گام در کنترل آفات، حفظ سلامت شهروندان است و در حال حاضر برای از بین بردن حشرات مزاحم از سموم استاندارد با دُز پایین و همچنین روغن زمستانه (وُلک) استفاده می‌شود که بیشترین تأثیر را در از بین بردن آفات و کمترین آسیب را برمحیط زیست دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.