سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۱۴ تن اقلام زیستی از طریق امداد هوایی به شهرستان کوهرنگ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴ تن محموله کمک‌های امدادی با کمک ۲ فروند بالگرد این جمعیت به مناطق سخت‌گذر و محصور در برف استان به ویژه شهرستان کوهرنگ انتقال داده شد.

مسعود مثنوی گفت: در این مدت علاوه‌بر بسته‌های غذایی و شیرخشک، ۱۱ هزار و ۹ تخته پتو و ۲۷۴ تخته موکت به مناطق محصور در برف ارسال شد.

وی از امدادرسانی به ۱۱ هزار و ۳۸ نفر در برف و سیلاب هفته گذشته خبر داد و گفت: همچنین امدادگران این جمعیت یک هزار و ۱۴۷ دستگاه خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کردند و ۲۶۵ را اسکان اضطراری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امدادگران این جمعیت در ۴۷ مورد حادثه رخ داده در استان از ۲۳ بهمن تا یکم اسفند امدادرسانی کردند، اظهار داشت: مجموع حادثه‌دیدگان امدادرسانی شده در این مدت ۱۱ هزار و ۱۵۷ نفر در قالب ۲ هزار و ۹۰۹ خانوار بوده است.


بیشتر بخوانید


مثنوی افزود: در هفته گذشته ۹ هزار و ۱۱۶ نفر در قالب ۲ هزار و ۴۱۷ خانوار درگیر برف و کولاک و ۲ هزار و ۴۱ نفر در قالب ۴۹۲ خانوار درگیر سیل و آبگرفتگی شدند که از سوی ۱۵۹ تیم و ۵۶۹ نیروی عملیاتی امدادرسانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۸ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات و ۴۱ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک از جمله ناوگان ترابری و تجهیزات به کار گرفته شده جمعیت هلال‌احمر استان به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.