سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلندترین ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی کشور در محاصره برف+فیلم

جاده دسترسی به بلندترین ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی کشور در مارشنان اصفهان همچنان بسته است.

سیدمحسن حسینی مدیر فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه از حدود ۳۰ روز پیش در پی بارش برف و ریزش بهمن راه دسترسی به ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی مارشنان مسدود شد گفت: فقط ۱۰ روز پیش، راه، یک روز، باز شد و امکان تعویض نوبت کاری همکاران و انتقال آب و مواد غذایی فراهم شد.


او ارتفاع برف در ایستگاه مارشنان را حدود ۴ متر اعلام کرد و ادامه داد: در ۱۵ نوبت بالگرد بر فراز منطقه به پرواز درآمده، اما امکان فرود نداشته و آذوقه را از بالا پرتاب کرده است.


مدیر فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه از ۱۰ روز پیش برق ایستگاه رادیویی و تلویزیونی مارشنان هم قطع شد، گفت: دو گروه ۱۵ نفره از نیرو‌های اداره برق و هلال احمر، پیاده برای ترمیم ۲۰۰ متر از خطوط انتقال برق به این ایستگاه اعزام و امروز موفق به وصل برق شدند.
به گفته حسینی در این مدت با استفاده از دیزل ژنراتور برای تولید برق، حتی یک دقیقه قطعی در پخش برنامه‌های صدا و سیما پیش نیامد.



عصر دیروز پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گفتگوی تلفنی با کارکنان مستقر در ایستگاه مارشنان از صبر، همراهی و پشتکار آن‌ها قدردانی کرد.


ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی مارشنان، با بیش از سه هزار و ۳۳۰ متر مرتفع‌ترین فرستنده تلویزیونی پرقدرت کشور است و جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر را پوشش می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.