سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد در قیدار زنجان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی، سرعت وزش باد در قیدار خدابنده این استان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.

حسین سلطانی رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با توجه به وزش باد ، کولاک برف و احتمال بهمن، در این خصوص هشدار زرد صادر شده است.

وی زمان اتمام این هشدار جوی را تا اواخر وقت چهارشنبه اعلام کرد و گفت: این هشدار زرد هواشناسی شهرهای زنجان،ارتفاعات طارم، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان را در بر می گیرد.

این کارشناس ادامه داد: کولاک برف به ویژه در محورهای کوهستانی، کاهش دید، در اثر وقوع کولاک، احتمال اختلال تردد در اثر وقوع بهمن، آسیب به تاسیسات مرتفع و کم استحکام شهری و روستایی، درختان خشکیده دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی اعلام شده از شهروندان درخواست می شود از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی، اجتناب کرده، تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته و از عبور و توقف اتومبیل در کنار ساختمان های نیمه ساخته، بنرها و داربست ها دوری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.