سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جو پایدار تا چه زمانی تداوم دارد؟

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه در اردبیل استان‌های ساحلی دریای خزر و شنبه در شمال شرق کشور دما بین ۶ تا ۱۰درجه کاهش می‌یابد.

امروز در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو پایدار حاکم خواهد بود.

پنجشنبه در غرب سواحل دریای خزر و برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران و برف و در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شمال شرق خوزستان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی و شمال شرق کشور بارش و در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شنبه در برخی مناطق شمال شرق و یکشنبه در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد، طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز پنج شنبه در نیمه شمالی فارس، کرمان، جنوب یزد و شرق سیستان و بلوچستان و جمعه در نیمه شمالی فارس، کرمان، جنوب یزد و خراسان جنوبی و شنبه در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

گفتنی است جمعه در اردبیل استان‌های ساحلی دریای خزر و شنبه در شمال شرق کشور دما بین ۶ تا ۱۰درجه کاهش می‌یابد و از شنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و از یکشنبه در شمال شرق کشور دما افزایش می‌یابد.

از امروز تا صبح فردا تنگه هرمز دریای عمان و نیمه شرقی خلیج فارس و از بعد از ظهر پنج شنبه تا اواخر وقت جمعه دریای خزر مواج است.

برچسب ها: هواشناسی ، کاهش دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.