سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۴۰ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان از خدمات فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در تشریح آخرین وضعیت طرح‌های فاضلاب این استان، از بهره‌مندی بیش از ۴۰ هزار نفر در دولت سیزدهم از خدمات فاضلاب خبر داد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه فاضلاب بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم پنج طرح فاضلاب در شهر زاهدان، زابل، زهک، چابهار و کنارک در استان فعال بودند که پس از گذشت ۱۰ ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم، با اضافه شدن طرح‌های فاضلاب شهر ایرانشهر و شهرک کوهک این میزان به هفت طرح فعال رسید.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در طرح فاضلاب چابهار و کنارک اظهار کرد: احداث ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال در شهر چابهار با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجرا و ۸ کیلومتر نیز شبکه جمع‌آوری فاضلاب انجام شده است.

وی از عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ D شهر کنارک با پیشرفت ۶۴ درصد با قابلیت امکان واگذاری ۵۰۰ انشعاب فاضلاب و شروع عملیات اجرایی بخشی از شبکه فاضلاب شهر کنارک با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۶ درصد و شروع عملیات احداث ایستگاه A شهر کنارک در سال جاری به عنوان دیگر طرح‌ها و اقدامات شاخص حوزه فاضلاب نام برد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح فاضلاب زابل و زهک، افزود: بازسازی بخشی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر زابل، با توجه به قدمت بیش از ۲۰ ساله و فرسودگی شدید لوله‌ها از محل اعتبارات استانی، داخلی و ملی با توجه به مصوبه ماده ۲۳ اخذ شده و افزایش ردیف مربوطه به مبلغ ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و افزایش احجام مرتبط با بازسازی شبکه فاضلاب به موافقتنامه نیز در دست اجرا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.