سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه دوسویه آب و برق در خراسان رضوی

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور سامانه دوسویه آب و برق ویژه مشترکین چاه‌های کشاورزی و آب شرب راه اندازی شد.

محمود صالحیان مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سامانه ساماب زمینه تبادل اطلاعات مشترکین چاه‌های کشاورزی و آب شرب را بین دو شرکت توزیع برق و آب منطقه‌ای خراسان رضوی فراهم می‌کند و اطلاعات مزبور به صورت وب سرویس بروزرسانی خواهد شد.

او افزود: با راه اندازی این سامانه انقضای پروانه یا اعمال جریمه برای مشترکین چاه‌های کشاورزی در خصوص وقفه در تمدید پروانه، به حداقل رسیده و همه اطلاعات مربوط به آن‌ها در سامانه ثبت و بین دو شرکت به صورت سیستمی تبادل می‌شود.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به نشست‌های متعدد کارشناسی برگزار شده در دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و رفع کامل مغایرت‌ها در این نشستها، تصمیمات نهائی برای ایجاد ارتباط با سامانه ملی کشوری اتخاذ و بر پیگیری برای رفع مغایرت‌ها بر تشکیل کارگروه تخصصی و ارتباط به صورت وب سرویس تاکید شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.